Connect with us

بین الاقوامی

روس کی 18 سالہ کروڑپتی بلاگر موٹرسائیکل حادثے میں ہلاک

ایک نوجوان روسی  بلاگر  اور آن لائن اثر و رسوخ رکھنے والی جو 15 سال کی عمر میں کروڑ پتی بن گئی تھی، بالی میں موٹرسائیکل حادثے میں جاں  بحق  ہوگئی  ہے۔  انڈونیشیا کے جزیرے پر واقع کاواساکی میں  موٹرسائکل  سے گرنے کے نتیجے میں 18 سالہ روسی انستازیہ ٹراپٹسل کے سر میں چوٹیں آئیں۔

اس کے بوائے فرینڈ وکٹر میڈانووچ (30) ، جو اس کے ساتھ ہی موٹرسائیکل پر سوار تھا نے بتایا کہ اس نے تقریبا 60 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے اس کا کنٹرول کھو گیا   اور وہ ڈولنا شروع ہوگیا اور سڑک کے کنارے لگے ایک باڑ سے ٹکرا گیا  جس  کے  نتیجے  میں  لڑکی  کی  موت  واقع  ہو  گئی ۔

فوٹیج میں اس کے آخری لمحات سے پتہ چلتا ہے کہ وہ موٹر سائیکل پر سوار ہونے سے قبل ہی گاڑی کے آئینے اور آس پاس کے ساحل سمندر کے نظاروں میں خود کو فلمایا کرتی تھی۔

رپورٹ  میں  بتایا  گیا  کہ انستازیا 12 سال کی عمر سے ہی ایک بلاگر تھی اور انٹرنیٹ پر کام  کرنے  سے 15 سال کی عمر میں ایک کروڑ پتی بن گئی  تھی۔

اس کی موت کے بعد یوکرائن سے اس کے بوائے  فرینڈ  نے پوسٹ کیا: ‘میری پیاری لڑکی ہمارے ساتھ نہیں ہے۔  براہ کرم دوستو اپنے اچھے خیالات اور غور و فکر کے ساتھ اس سے آخری الوداعی کہو۔ یہ بہت اہم ہے”۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

بین الاقوامی

سعودی عرب نے خلافت عثمانیہ کی میراث کو مٹانا شروع کردیا، سڑکوں سے نام ہٹانا شروع

سعودی عرب نے ریاض کی اپنی ایک اہم سڑک سے عثمانی سلطان سلیمان مجلس کا نام ہٹا دیا ہے۔ ریاض بلدیہ نے اس اقدام کی کوئی وجہ فراہم نہیں کی  تاہم سوشل میڈیا صارفین کا خیال ہے کہ سعودی عرب اور ترکی کے مابین تعلقات کی کشیدگی  کی  وجہ  سے  ہوسکتا  ہے  کہ  یہ  قدم  اٹھایا  ہو۔

سعودی عرب اپنے شہریوں کو ترکی کے ساتھ بائیکاٹ کے لئے اپنے  وسائل  کو  بروئے  کار  لاتے  ہوئے ترکی کی کمپنیوں کے ساتھ معاملات ، مصنوعات کی خریداری ، کھانے پینے کی کھپت ، جائیداد کی فروخت ، اور خاص طور پر ترکی میں سیاحت سمیت تمام تر ذرائع سے ترکی کے  ساتھ  معاملات کی  حوصلہ  شکنی  کر  رہا  ہے۔ اس مہم  کو سعودی شاہی شخصیات کی حمایت حاصل ہے۔

یہ ایک مشہور واقعہ ہے جب ریاض کے بااثر گورنر فیصل بن بندر نے ترکی کی مصنوعات کے بائیکاٹ کا مطالبہ کرتے ہوئے ترک کافی کی پیش کش سے انکار کردیا۔

ریاض نے یہ قدم دوسرے عرب شہریوں کی حوصلہ افزائی کے لئے بھی اٹھایا ہے اور عثمانی میراث کی یاد دہانیوں کو  ختم کرنے کے لئے سڑکوں  اور  گلیوں  سے  وہ  تمام  نشانات  اور ناموں کو  ہٹانے  کے لیے  کام  شروع  کردیا  ہے۔

پچھلے سال اگست میں سعودی عرب کی وزارت تعلیم نے اپنی تاریخی کتابوں میں متعدد ترامیم کیں جس سے سلطنت عثمانیہ کی وراثت میں ردوبدل آیا اور اسے “پیشہ” کے طور پر بتایا گیا۔

Continue Reading

بین الاقوامی

چین نے فوجیوں کو رہا کرنے کی انڈین خبر کو جھوٹا قرار دے دیا، بھارت ایک بار پھر عالمی رسوائی

جمعہ کے روز بھارتی نیوز چینلز پر یہ خبریں گردش کرتی رہی، جس میں بتایا گیا تھا کہ دونوں ممالک کے مابین معاہدے کے بعد چین نے کئی ہندوستانی فوجیوں  کو رہا کیا تہے جو جمعرات کے روز چین کی  حراست  میں تھے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق رہائی کا واقعہ شام 5 بجے کے قریب پیش آیا اور بتایا گیا کہ فوجیوں کو کسی طرح کا نقصان نہیں پہنچا ہے۔

تاہم یہ خبر قدرے مضحکہ خیز نظر آتی ہے کیونکہ قبل ازیں ہندوستانی فوج نے بتایا تھا کہ ان کا کوئی بھی فوجی چینی تحویل میں نہیں تھا۔ بعدازاں اس دعوے کی باطل ہونے کی تصدیق اس وقت ہوئی جب چینی وزارت خارجہ نے اس دلیل کی بنا پر اسے مسترد کردیا کہ چین نے کبھی بھی کسی ہندوستانی فوجی کو حراست میں نہیں لیا۔

 ہند چین تصادم کے وجود میں آنے  کہ  وجہ  یہ  ہے کہ بیجنگ ہندوستان کے علاقے کا ایک بہت بڑے حصہ پر  قابض  ہو  گیا  ہے  جسے  وہ  اپنا  حصہ  مانتا  ہے ہے اور چین کا اِس  علاقے  کا  کنٹرول واپس کرنے کا ارادہ نہیں ہے ،اور  یہ  مسئلہ  تب  بڑھا جب دس فوجیوں  کو  مارنے  اور  حراست میں  لینے کی خبر وائرل ہوئی۔

اس حالیہ واقعے سے قبل چین نے لداخ کی وادی گالوان میں جھڑپ کے دوران کم از کم 20 ہندوستانی فوجیوں کو ہلاک کردیا تھا۔ اس واقعے پر غور کرتے ہوئے ہندو  اخبار نے خبر دی:۔

جمعرات کی شام ، لداخ کی وادی گالوان میں جھڑپوں کے تین دن بعد (جس کے دوران 20 ہندوستانی فوجی ہلاک ہوگئے) ، چینیوں نے بھارتی فوج کے 10 اہلکاروں کو ، جن میں ایک لیفٹیننٹ کرنل اور تین میجرز شامل تھے ،  ان کی حراست سے رہا کیا۔

گالوان تصادم کے بعد ایک ویڈیو انٹرنیٹ پر  وائرل  ہوئی جس میں دکھایا گیا تھا کہ بھارتی فوج کے جوان واقعے کے نتیجے میں سوگ کررہے  ہیں۔

جیسے ہی بیجنگ نے ان تمام دعوؤں کی تردید کی ہندوستانی فوج کی ایک اور بدنامی کا پردہ فاش ہوگیا۔ بھارت میں سراسر خوف و ہراس پھیلانے کے لئے ان کی سرزمین پر چین پہلے ہی قابض تھا اور انڈیا اس کے بارے میں کچھ کرنے سے قاصرہے۔  انڈیا نے چین کے خلاف اٹھائے گئے اس جھوٹے دعوے سے اپنی ساکھ کو مزید ختم کردیا ہے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

نیویارک میں اجتماع پر فائرنگ کے واقعے میں نو افراد جاں بحق

مقامی حکام نے بتایا ہے کہ نیو یارک ریاست کے سائراکیز میں ایک بڑے اجتماع میں فائرنگ کے واقعے میں نو افراد کو گولی مار کر زخمی کردیا گیا۔

مقامی پولیس افسران کو صبح 9 بجے سے قبل شہر کے قریب پارکنگ لاٹ میں چوری شدہ گاڑی کے بارے میں کال موصول ہوئی۔ فیس بک پر سائراکیز پولیس ڈیپارٹمنٹ کی پوسٹ کے مطابق پولیس  کے  وہاں پہنچنے پر انہوں نے سینکڑوں افراد کو بھاگتے ہوئے اور  گولیاں  چلانے  کی  واردات  کے  بارے  میں  چیختے  چلاتے سنا۔

رپورٹ  کے  مطابق نو افراد زخمی ہوئے اور انہیں اسپتال لے جایا گیا۔  محکمہ نے بتایا کہ اتوار کی صبح ایک 17 سالہ لڑکے کے سر میں گولی مار دی گئی تھی اور اس کی حالت تشویشناک بتائی  گئی  ہے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ یہ اجتماع کسی طرح کا جشن لگتا ہے۔ جشن کی نوعیت ابھی واضح نہیں ہے۔

اتوار کے روز ایک پریس کانفرنس میں سرائیکیوس کے میئر بین والش نے کہا کہ انھیں یقین ہے کہ کسی  بھی  شہر میں  اجتماع  کو  اکھٹا  ہونے  کی  اجازت  نہیں  دی گئی ہے۔کرونا کی وجہ سے اس وقت پوری ریاست نیویارک میں بڑے اجتماعات پر پابندی ہے۔

واقعہ  کے  بعد  سے  اب  تک  کسی کو تحویل میں نہیں لیا گیا تھا اور پولیس کے  پاس  فی  الوقت  کسی  مشتبہ  فرد  کی  معلومات  نہیں  ہیں۔

 

Continue Reading
Advertisement

تازہ ترین

پاکستان4 months ago

ایماراتی ایئرلائن نے پاکستان کے ساتھ اپنا ہوائی آپریشن معطل کردیا

متحدہ عرب امارات کی  قومی  ایئرلائن نے کرونا وائرس کی وجہ سے پاکستان کے لئے اپنا فلائٹ آپریشن معطل کردیا...

پاکستان4 months ago

کرونا سے جنگ میں چین نے پاکستان کی مکمل حمایت کا اعلان کردیا

چین نے کرونا وائرس کی وبائی بیماری سے نمٹنے کے لئے پاکستان کے تمام فورمز پر اپنی مسلسل حمایت کی...

پاکستان4 months ago

سعودیہ عرب کے نئے اعلان کے بعد وزارت حج کا عازمین حج کی ادائیگیاں واپس کرنے کے لیے اجلاس طلب

وزارت مذہبی امور کا ایک ہنگامی اجلاس  طلب کیا  گیا  ہے  جس  میں سعودی عرب کے حج 2020 سے  متعلق ...

پاکستان4 months ago

وزیراعظم عمران خان نے انتہائی دباو کے باوجود ملک میں لاک ڈاون نہ لگانے کا فیصلہ کرلیا

وزیر اعظم عمران خان نے ایک بار پھر سخت تنقید کے باوجود ملک میں مکمل لاک ڈاؤن نہ لگانے کے...

پاکستان4 months ago

پی آئی اے کا کریش سے نقصان زدہ مکانوں کی تعمیر کا اعلان

کراچی  میں  ہونے  والے  پی  آئی  اے  کے  جہاز  کے  کریش  نے  پورے  ملک  کو  اشکبار  کر  دیا۔  22 مئی ...

Advertisement