Connect with us

کرونا وائرس

کرونا وائرس ایک نئے مرحلے میں داخل، عوام کی مشکلات میں اضافہ

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) نے ملکوں سے انتہائی چوکس رہنے کی اپیل کی ہے کیونکہ کرونا کیسوں کی تعداد ایک نئے عروج پر پہنچ گئی ہے۔

ایک وڈیو نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گریبیسس نے کہا کہ کرونا وائرس وبائی مرض اب ایک نئے اور خطرناک مرحلے میں داخل  ہو  گیا  ہے، اور ایسا  تب  ہوا  ہے جب لوگ لاک ڈاؤن سے تھک چکے  ہیں  اور  باہر  نکلنا  چاہتے  ہیں۔

عالمی ادارہ صحت کے ڈائریکٹر جنرل نے بتایا کہ ایک ہی دن میں ڈبلیو ایچ او کو کوویڈ19 کے ڈیڑھ لاکھ سے زیادہ نئے معاملات رپورٹ کیے گئے ہیں۔  انہوں  نے  حکومتوں  سے  اور  عوام  سے  اپیل  کی  ہے  کہ  ہر  طرح  کی  احتیاطی  تدابیر  اپنائیں  اور  غفلت  نہ  کریں۔  سوشل  ڈسٹنس  کو  برقرار  رکھیں  اور  باہر  نکلنے  سے  گریز  کریں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

پاکستان

ایماراتی ایئرلائن نے پاکستان کے ساتھ اپنا ہوائی آپریشن معطل کردیا

متحدہ عرب امارات کی  قومی  ایئرلائن نے کرونا وائرس کی وجہ سے پاکستان کے لئے اپنا فلائٹ آپریشن معطل کردیا ہے۔ امارات ایئر لائن 3 جولائی کے بعد اس فیصلے پر نظرثانی کرے گی۔ یہ فیصلہ دبئی تا ہانگ کانگ کی پرواز میں سفر کرنے والے 26 پاکستانیوں میں وائرس کے مثبت ٹیسٹ آنے  کے  بعد کیا گیا تھا۔

ہانگ کانگ نے پیر کو کہا کہ کرونا وائرس کے 30 نئے کیسز درج کیے  گیے  ہیں اور ان میں سے 29 افراد کا تعلق پاکستان سے ہے۔  سرکاری اعداد و شمار کے مطابق منگل کی شام تک پاکستان میں کررونا وائرس کے واقعات کی تعداد بڑھ کر مجموعی طور پر 186،598 ہوگئی ہے۔

نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر کے مطابق کوویڈ 19 سے متعلق اموات کی تعداد 3،716 ہوگئی ہے۔ جبکہ کم از کم 73،471 مریض مکمل طور پر صحت یاب ہوچکے ہیں۔

پنجاب میں سب سے زیادہ اموات ہوئی ہیں جہاں مجموعی طور پر  1،495 افراد  لقمہ  اجل  بن  گئے  ہیں۔ جبکہ سندھ اور خیبر پختونخوا میں بالترتیب 1،124 اور 843 اموات ہوئی ہیں۔ بلوچستان میں 104 اموات ریکارڈ کی گئیں۔ اسلام آباد میں 106 اموات؛ گلگت بلتستان  22؛ اور آزادکشمیر  22  اموات  ریکارڈ  ہوئی  ہیں۔

Continue Reading

پاکستان

کرونا سے جنگ میں چین نے پاکستان کی مکمل حمایت کا اعلان کردیا

چین نے کرونا وائرس کی وبائی بیماری سے نمٹنے کے لئے پاکستان کے تمام فورمز پر اپنی مسلسل حمایت کی یقین دہانی کرائی ہے۔  انٹر سروسز پبلک ریلیشنز (آئی ایس پی آر) کے مطابق میجر جنرل ڈاکٹر چاؤ فیہو کی سربراہی میں دس ممبر افراد  پر  مشتمل لبریشن آرمی (پی ایل اے) کی میڈیکل ٹیم نے چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی۔

بات چیت کے دوران کرونا کو  کنٹرول سے متعلق امور اور اس وائرس کے خلاف پاکستان کی  صلاحیتوں  اور  جامع ردعمل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔  چیف  آف  آرمی  سٹاف نے طبی سامان کی فراہمی اور دیگر امداد سے متعلق چین کی حمایت پر اظہار تشکر کیا۔ اُن  کا  کہنا  تھا  کہ چینی طبی ماہرین کے دورے سے پاکستان کو وبائی امراض کا مقابلہ کرنے میں مدد ملے گی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق “آرمی  چیف نے کہا کہ اگرچہ دنیا کوویڈ 19 کے خلاف علاج تلاش کرنے کی کوششیں کر رہی ہے لیکن اس بیماری کو روکنے کے لئے قومی کوششوں اور اس کے معاشی اثرات کو فروغ دینے کے لئے کثیر القومی حمایت اور عالمی تعاون بہت ضروری ہے”۔

Continue Reading

خبریں

قومی ٹیم کے تین کھلاڑیوں میں کرونا وائرس کی تصدیق

پاکستان کرکٹ بورڈ نے تصدیق  کی  ہے  کہ  پاکستان  کرکٹ کے تین کھلاڑیوں حیدر علی، حارث رؤف اور شاداب خان میں  کرونا  وائرس  مثبت  آیا  ہے  اور  اُنہیں  کورنٹین  کردیا  گیا  ہے۔

پاکستان کی قومی کرکٹ ٹیم کے دورہ انگلینڈ سے قبل اتوار کو راولپنڈی میں ہونے  والے  کرونا ٹیسٹ تک کھلاڑیوں نے کوئی علامت نظر  نہیں  آئیں  تھیں۔  پی سی بی کا میڈیکل پینل ان تینوں کھلاڑیوں کے ساتھ مسلسل رابطے میں ہے اور  اُن کو فوری طور پر کورنٹین میں جانے کا مشورہ دیا گیا ہے۔

عماد وسیم اور عثمان شنواری کے  بھی راولپنڈی میں کرونا وائرس  کی  جانچ  کے  لیے  ٹیسٹ  لیے  گئے  لیکن نتیجہ  منفی  آیا،  اِسی  لیے  اب  وہ  دونوں  24 جون کو لاہور جائیں گے۔

کلف ڈیکن، شعیب ملک اور وقار یونس کو چھوڑ کر دوسرے کھلاڑیوں اور ٹیم کے عہدیداروں کا پیر کو کراچی، لاہور اور پشاور میں اپنے اپنے مراکز میں ٹیسٹ لیا گیا۔  توقع ہے کہ ان کے ٹیسٹ کے نتائج منگل تک آجائیں گے۔

اس سے قبل 12 جون کو پی سی بی نے انگلینڈ کے خلاف اگست ستمبر میں کھیلے جانے والے تین ٹیسٹ اور تین ٹی ٹونٹی میچوں کے لئے 29 کھلاڑیوں کی ٹیم کا اعلان کیا تھا۔  پریس  ریلیز  کے  مطابق  وائٹ  بال  کے  ماہرین  پر  مشتمل  ایک  اسکواڈ  کو  کرونا  وائرس  کے  تناظر  میں احتیاطی  تدابیر  کے  مطابق  انگلینڈ  روانہ  کیا  جا  رہا  ہے،  جہاں  وہ  سیریز  کے  مکمل  ہونے  تک  رہیں  گے”۔

Continue Reading
Advertisement

تازہ ترین

پاکستان5 months ago

ایماراتی ایئرلائن نے پاکستان کے ساتھ اپنا ہوائی آپریشن معطل کردیا

متحدہ عرب امارات کی  قومی  ایئرلائن نے کرونا وائرس کی وجہ سے پاکستان کے لئے اپنا فلائٹ آپریشن معطل کردیا...

پاکستان5 months ago

کرونا سے جنگ میں چین نے پاکستان کی مکمل حمایت کا اعلان کردیا

چین نے کرونا وائرس کی وبائی بیماری سے نمٹنے کے لئے پاکستان کے تمام فورمز پر اپنی مسلسل حمایت کی...

پاکستان5 months ago

سعودیہ عرب کے نئے اعلان کے بعد وزارت حج کا عازمین حج کی ادائیگیاں واپس کرنے کے لیے اجلاس طلب

وزارت مذہبی امور کا ایک ہنگامی اجلاس  طلب کیا  گیا  ہے  جس  میں سعودی عرب کے حج 2020 سے  متعلق ...

پاکستان5 months ago

وزیراعظم عمران خان نے انتہائی دباو کے باوجود ملک میں لاک ڈاون نہ لگانے کا فیصلہ کرلیا

وزیر اعظم عمران خان نے ایک بار پھر سخت تنقید کے باوجود ملک میں مکمل لاک ڈاؤن نہ لگانے کے...

پاکستان5 months ago

پی آئی اے کا کریش سے نقصان زدہ مکانوں کی تعمیر کا اعلان

کراچی  میں  ہونے  والے  پی  آئی  اے  کے  جہاز  کے  کریش  نے  پورے  ملک  کو  اشکبار  کر  دیا۔  22 مئی ...

Advertisement