Connect with us

خبریں

مشہور اداکارہ عائشہ ثنا کروڑوں روپے کا غبن کرکے روپوش

پاکستانی اداکارہ اور ٹی وی کی سابقہ میزبان عائشہ ثنا پر الزام لگایا گیا ہے کہ انہوں  نے اپنے دوستوں کے ساتھ ساتھ دوسرے لوگوں کے  ساتھ  کروڑوں  روپے  کا  دھوکہ  کیا  ہے۔  لاہور کے علاقے چھاؤنی میں اداکارہ  کی  جانب  سے  دیا  گیا  چیک  باونس  ہونے  کے  بعد  ڈیفنس بی پولیس میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

دعوے میں کہا گیا ہے کہ اداکارہ نے ایک رشتے دار سے 20 ملین روپے قرض لیا تھا۔ شکایت کنندہ نے بتایا ہے کہ عائشہ نے ادائیگی کرنے کے لئے ایک چیک سونپ دیا ، لیکن وہ چیک باونس  ہوگیا کیونکہ اداکارہ کے اکاؤنٹ میں پیسے نہیں تھے۔

شکایت کنندہ کا یہ بھی کہنا تھا کہ وہ اکیلا نہیں تھا کیونکہ عائشہ نے دوسرے لوگوں کو بھی بوگس چیک سونپ دیئے ہیں۔ اداکارہ پر الزام ہے کہ انہوں نے ذاتی استعمال اور روایتی کمیٹیوں کے نام پر 60 ملین روپے اکٹھا کیے ہیں۔  پولیس  نے  مقدمہ  درج  کرکے  اداکارہ  کے  خلاف  کاروائی  کا  آغاز  کردیا  ہے  اور  اداکارہ  کو  حراست  میں  لینے  کے  لیے  چھاپے  مارے  جا  رہے  ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

خبریں

احتساب عدالت کی زرداری اور دیگر ملزمان پر فردِجرم عائد کرنے کی تیاری

اسلام آباد کی احتساب عدالت اگلے مہینے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری، حسین لاؤئی اور اومنی گروپ کے سربراہ انور مجید کو دوسروں کے ساتھ فرد جرم عائد کرنے کے لئے تیار ہے۔ اسلام آباد میں احتساب عدالت کے جاری کردہ حکم کے مطابق عدالت 7 جولائی کو مروجہ کرونا وائرس  کی وبائی بیماری کی وجہ سے ویڈیو لنک سیشن کے ذریعے ملزمان پر فرد جرم عائد کرے گی۔

قومی احتساب بیورو (نیب) کو انور مجید پر فرد جرم عائد کرنے کے لئے اسپتال میں ورچوئل سیشن کے انتظامات تیار کرنے کا کام سونپا گیا ہے۔ جبکہ اس کیس کے دیگر ملزمان بشمول حسین لاؤئی، طحہ رضا اور محمد عمیر پر اڈیالہ جیل میں فرد جرم عائد کی جائے گی۔ مزید یہ کہ اینٹی گرافٹ نے انہیں  اور  دوسرے  ملزمان کو 7 جولائی کو ذاتی طور پر عدالت میں پیش ہونے کو کہا ہے۔

یہ کیس 20 سے زیادہ ‘بینامی’ اکاؤنٹس اور مختلف کک بیکس، کمیشنوں اور رشوتوں سے جمع ہونے والے کالے دھن کا ہے۔ فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کے مطابق زرداری اور فریال تالپور سمیت فرضی اکاؤنٹس سے منی لانڈرنگ کے سلسلے میں 32 افراد سے تفتیش جاری ہے۔

تحقیقات کے سلسلے میں زرداری کے قریبی ساتھی حسین لاؤئی کو جولائی 2018 میں گرفتار کیا گیا تھا۔ پی پی پی کے شریک چیئرپرسن کے ایک اور قریبی ساتھی اومنی گروپ کے چیئرمین مجید اور ان کے بیٹے عبدالغنی کو اگست 2018 میں ایف آئی اے نے گرفتار کیا تھا۔

Continue Reading

خبریں

کراچی میں 9 سالہ بچہ کار چوری کرتا گرفتار

مقامی میڈیا کے مطابق پولیس نے منگل کے روز شہر کے سی ویو علاقے سے کار چوری کرنے پر ایک نابالغ لڑکے کو حراست میں لیاہے۔

تاہم نو سالہ لڑکے کو وارننگ جاری کرنے کے بعد رہا کیا گیا تھا اور اسے اپنے والدین کے ساتھ جانے کی اجازت دی گئی تھی۔

درخشاں تھانے کے مطابق پیر کو خیابان مجاہد کے پاس سے بچے نے کار چوری کی تھی۔ اس واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد اسے گرفتار کیا گیا تھا۔

پولیس نے بتایا کہ مچھر کالونی کا رہائشی لڑکا موٹرسائیکل چوری میں بھی ملوث رہا ہے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ بچہ گاڑی چلانا پسند کرتا ہے اور اس نے چوری شدہ گاڑیاں اس وقت تک چلائیں جب تک کہ اُن  کا  پیٹرول نہ ختم ہوجائے۔  پولیس نے بتایا کہ نابالغ بچے کا باپ نشہ کا عادی ہے۔

Continue Reading

خبریں

قومی ٹیم کے تین کھلاڑیوں میں کرونا وائرس کی تصدیق

پاکستان کرکٹ بورڈ نے تصدیق  کی  ہے  کہ  پاکستان  کرکٹ کے تین کھلاڑیوں حیدر علی، حارث رؤف اور شاداب خان میں  کرونا  وائرس  مثبت  آیا  ہے  اور  اُنہیں  کورنٹین  کردیا  گیا  ہے۔

پاکستان کی قومی کرکٹ ٹیم کے دورہ انگلینڈ سے قبل اتوار کو راولپنڈی میں ہونے  والے  کرونا ٹیسٹ تک کھلاڑیوں نے کوئی علامت نظر  نہیں  آئیں  تھیں۔  پی سی بی کا میڈیکل پینل ان تینوں کھلاڑیوں کے ساتھ مسلسل رابطے میں ہے اور  اُن کو فوری طور پر کورنٹین میں جانے کا مشورہ دیا گیا ہے۔

عماد وسیم اور عثمان شنواری کے  بھی راولپنڈی میں کرونا وائرس  کی  جانچ  کے  لیے  ٹیسٹ  لیے  گئے  لیکن نتیجہ  منفی  آیا،  اِسی  لیے  اب  وہ  دونوں  24 جون کو لاہور جائیں گے۔

کلف ڈیکن، شعیب ملک اور وقار یونس کو چھوڑ کر دوسرے کھلاڑیوں اور ٹیم کے عہدیداروں کا پیر کو کراچی، لاہور اور پشاور میں اپنے اپنے مراکز میں ٹیسٹ لیا گیا۔  توقع ہے کہ ان کے ٹیسٹ کے نتائج منگل تک آجائیں گے۔

اس سے قبل 12 جون کو پی سی بی نے انگلینڈ کے خلاف اگست ستمبر میں کھیلے جانے والے تین ٹیسٹ اور تین ٹی ٹونٹی میچوں کے لئے 29 کھلاڑیوں کی ٹیم کا اعلان کیا تھا۔  پریس  ریلیز  کے  مطابق  وائٹ  بال  کے  ماہرین  پر  مشتمل  ایک  اسکواڈ  کو  کرونا  وائرس  کے  تناظر  میں احتیاطی  تدابیر  کے  مطابق  انگلینڈ  روانہ  کیا  جا  رہا  ہے،  جہاں  وہ  سیریز  کے  مکمل  ہونے  تک  رہیں  گے”۔

Continue Reading
Advertisement

تازہ ترین

پاکستان5 months ago

ایماراتی ایئرلائن نے پاکستان کے ساتھ اپنا ہوائی آپریشن معطل کردیا

متحدہ عرب امارات کی  قومی  ایئرلائن نے کرونا وائرس کی وجہ سے پاکستان کے لئے اپنا فلائٹ آپریشن معطل کردیا...

پاکستان5 months ago

کرونا سے جنگ میں چین نے پاکستان کی مکمل حمایت کا اعلان کردیا

چین نے کرونا وائرس کی وبائی بیماری سے نمٹنے کے لئے پاکستان کے تمام فورمز پر اپنی مسلسل حمایت کی...

پاکستان5 months ago

سعودیہ عرب کے نئے اعلان کے بعد وزارت حج کا عازمین حج کی ادائیگیاں واپس کرنے کے لیے اجلاس طلب

وزارت مذہبی امور کا ایک ہنگامی اجلاس  طلب کیا  گیا  ہے  جس  میں سعودی عرب کے حج 2020 سے  متعلق ...

پاکستان5 months ago

وزیراعظم عمران خان نے انتہائی دباو کے باوجود ملک میں لاک ڈاون نہ لگانے کا فیصلہ کرلیا

وزیر اعظم عمران خان نے ایک بار پھر سخت تنقید کے باوجود ملک میں مکمل لاک ڈاؤن نہ لگانے کے...

پاکستان5 months ago

پی آئی اے کا کریش سے نقصان زدہ مکانوں کی تعمیر کا اعلان

کراچی  میں  ہونے  والے  پی  آئی  اے  کے  جہاز  کے  کریش  نے  پورے  ملک  کو  اشکبار  کر  دیا۔  22 مئی ...

Advertisement